Recenzja fotoksiążki od Saal Digital


Od jakiegoś czasu myślałem o stworzeniu swojej fotoksiążki, która przedstawiałaby moje
prace - zbiór fotograficznych wspomnień. I kiedy wreszcie trafiłem na firmę Saal Digital postanowiłem skorzystać z ich oferty. Do wykorzystania był kod na 200 zł, więc spokojnie zmieściłem się w tej kwocie. Wybrałem fotoksiążkę w formacie A4 w poziomie, na matowym papierze składającą się z 30 stron. Jedynie z czym miałem problem to sam program do projektowania, trzeba było się z nim trochę oswoić, ale jakoś dałem radę. Przesyłka była expresowa. Po przyjrzeniu się książce jestem pełen zachwytu. Jakość i wykonanie przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Dodatkowym atutem jest moje własne logo umieszczone na okładce.
Zdjęcia są wyraźne, dobrze nasycone, w pełni oddają jakość tych na oryginalnych.





















daromenswear

Brak komentarzy:

Subscribe