Ouick Musical Doodles





Dzisiaj typowy casualowy jesienny look, idealny na teraz. Mój ulubiony płaszcz z Zary zestawiłem ze skórzanymi butami za kostkę od Frank Wright Shoes. Są wykonane idealnie, widać precyzyjność w każdym detalu. Podoba mi się w nich wiązanie oraz elementy koronki, które przebiegają przez całego buta, szczególnie ten przyciemniony na przodzie. Dzisiaj połączyłem je z czarnymi rurkami. Świetnie wyglądają również z klasycznymi jeansami. Uważam je za must-have na sezon jesienno-zimowy. Koszulka z napisem NIRVANA dodaje charakteru tej stylizacji.
Jako dodatki do outfitu wybrałem okulary od Eye Buy Direct i czapkę oraz rękawiczki z hm.





-> instagram <-






























glasses eyebuydirect | boots Frank Wright | pants,coat Zara | backpack Solier | accessories hm

daromenswear

Brak komentarzy:

Subscribe