Live fast, die young, be wild and have fun!

  






   

Kurtka (Jacket) - http://www.killtec.pl/
Spodnie (Trousers) - http://www.hm.com/pl/


                                                                            Cześć!
  Jak widzicie nadal walczÄ™. Staram siÄ™ coraz bardziej i mam nadziejÄ™, że z każdym nowym postem widać efekty. Wasze pozytywne komentarze dajÄ… mi siÅ‚y, dziÄ™kujÄ™.
OdnoszÄ…c siÄ™ do mojej stylizacji. CzujÄ™ siÄ™ niezmiernie miÅ‚o, gdy zdjÄ™cia podobajÄ… siÄ™ również mi. WidzÄ™ efekt i zmianÄ™. Aby rozÅ›wietlić look, poÅ‚Ä…czyÅ‚em komin z rÄ™kawicami w tym samym kolorze. Mam nadzieje, że wyszÅ‚o to na dobre.

  

~

 Hi!
  As you can see I still fight.I try more and more. I hope that you will see results with every new post. Your positive comments give me strength, thank you.
What about my outfit. I feel very happy when I also like the pictures. I can see the effect and change. To brighten up the look I connected combo and gloves of the same color. I hope you like it.

daromenswear

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Great look :)

Subscribe