Happy Valentine's Day






   



 Skóra (Leather jacket), Zara
 Spodnie (Pants), H&M
Buty (Trousers), Reebok

Zestaw na dziś jest w tonacjach czerni i bieli. Klasyczna skóra w połączeniu z prostym T-shirtem nadaje mojej stylizacji szyk. Buty z Reeboka nadają sportowego luzu.

Z okazji Walentynek Wszystkiego Najlepszego
życzy Wam Daro!
 
~


Outfit for today is in the colors of winter. Classic leather in combination with a simple T-shirt give  my chic. Reebok shoes made ​​this look more sporty and casual.


Happy Valentine's Day wishes Daro!


daromenswear

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajna animacja ;)

Anonimowy pisze...

Dobry zestaw, idealny na walentynki :*

Anonimowy pisze...

fajnie fajnie ;)

Kinga Stasina pisze...

popracowałabym na Twoim miejscu nad doborem miejsc do fotografii oraz nad mimiką, tak zauważyłam, że zaczynasz, ale aparatu nie ma co się bać oraz musisz ćwiczyć, ćwiczyć, bo zauważyłam, że zdjęcia te są tak jakby zdjęciami spiny. więcej polotu i czerp inspiracji od prawdziwych modeli. powodzenia! :)

ps. i wyłącz weryfikację obrazkową, bo bardzo to denerwuje komentujących.

Olga Latała pisze...

ja też jestem początkującą "blogerką" :P i idzie ci lepiej niż mi ;) zapraszam do siebie http://flyingolga.blogspot.com/. trzymaj tak dalej, bo masz potencjał :)

Subscribe